Wie wil ook anders leven?

  • Mart705

    Leo is star en dit houdt al 10 jaar alles en iedereen tegen.

  • leo

    Power. pure power.

    Groet Léo

  • Robert Keizer

    Hallo!

    Ik ook dus….

    Blijkbaar heel veel mensen.

    Ben benieuwd hoe een en ander zich ontwikkeld.

    Als iedereen die hier gereageerd heeft zijn krachten bundeld zou er toch iets haalbaar moeten zijn?

    Laat u me weten hoe het ervoor staat?

    Groeten,

    Robert

  • albert

    Wij overwegen om op ons landgoed in hartje Portugal een zelfvoorzienende community te stichten.

    Geinterreseerden graag persoonlijk mailen: amruigrok@sapo.pt

  • albert

    Wij overwegen om op ons landgoed in hartje Portugal ook iets dergelijks te beginnen.

    bij interesse graag prive mailen amruigrok@sapo.pt

  • Alberto

    Op onze voormalige boerderij ( 10 Ha) in hartje Portugal willen wij de mogelijkheid creëren voor het opzetten van een leefgemeenschap.

    Prachtige locatie aan de voet van “Serra da estrella”. graag komen wij in contact met gelijkgestemden.

  • Wietske

    Zelfvoorzienend leven is al lang een droom voor mij, maar binnen Nederland is dat lastig (met als zijn regeltjes, hoge grondprijzen, etc) en ik was (nog) niet bereid Nederland te verlaten. Nu voor het eerst heb ik het gevoel dat het belangrijker is dan wat dan ook, en zit ik rond te kijken naar mogelijkheden in het buitenland.

    Ik ben benieuwd waar jullie naar op zoek zijn, wat voor type mensen, wat jullie verwachten van mensen (geld heb ik niet), etc.

  • bartcorduwener@gmail.com

    Beste,

    Oosterwold ligt bij Almere in de flevopolder, nu nog deen grootschalig agrarisch gebeid dat de komende 20 jaar door mensen zelf ontwikkeld wordt tot een zelfvoorzienend gebied met stadslandbouw en andere bedrijvigheid. De overheid laat de burger en de ondernemer bijna geheel vrij in wat hij/zij daar wil.

    Zie ook: http://www.youtube.com/watch?v=NSwtduhoHOU

    Misschien iets voor jullie om je bij ons aan te sluiten?

    Groet

    Hadewych Tulkens en Bart Corduwener

    m. 06 2458 1998

  • mery

    ja, echt!

    ik wil ook zo graag anders leven!

    een stap buiten de “kleurplaat” maken

    maar dit is een bericht van 2009

    heb je je ideaal waar gemaakt?

    kan ik invoegen met mijn verhaal?

    zoek je uberhaupt nog mensen?

    x mery

  • excentriek@live.nl

    Hallo Leo,

    Je berichten zijn inmiddels een paar jaar oud maar hopelijk kijk je nog eens op dit prikbord. Van je site heb ik bijna alles gelezen en ik vind het helemaal niet sektarisch. Is ook iets waar ik allergisch voor ben maar kon dat niet terug vinden. Sterker nog, als ik dit lees zou ik me zo willen aansluiten!!

    groene groetjes, Mariska