boerderij te koop in Estland

  • stef

    hoi,

    Wij (vlaams-nederlands koppel) wonen in Estland en runnen een kleinschalig sledehondenbedrijfje.

    Wij verkopen een op te knappen boederij waar wij zelf eigenaar van zijn.

    Prachtige plaats met stallen, huisjes, graandrogerij, houtschuur,… totaal 7 gebouwen op 3.2 hectare land. Buur op 500 meter. Bos en nationaal park in de omgeving en klein dorpje op 5 km. Stuk land van 30 ha rond de boederij staat ook te koop. Rust en ruimte in overvloed.

    Er is een waterput en elektriciteit.

    DE ideale plek om een zelfvoorziend leven en/of een toeristische activiteit te starten.

    vraagprijs: 25.000 euro of het hoogste bod.

  • stef

    wou ook nog meegeven dat Estland niettegenstaande zijn wat noordelijkere ligging een goed klimaat heeft met warmere en drogere zomers als in nederland. De winters zijn ouderwets koud en eerder kort. (november-eind maart.)

    Veel plattelandsmensen hier leven ook nog een groot deel zelfvoorziend. Gaan bessen,paddestoelen en andere eetbare planten plukken in het bos. Velen hebben enkele dieren voor vlees en een moestuin. Er wordt ook veel verruild.

  • Steve

    Beste Stef,

    Ik ben woonachtig in Belgie en heb interesse in deze hoeve.

    Zou het mogelijk zijn enkele foto´s hiervan te ontvangen alsook de ligging zodat ik eens kan kijken op de kaart.

    Alvast bedankt

    Groeten

    Steve

  • stef

    heb je een emailadres, steve?

    gr

    stef

  • Chris Derudder

    Kan ik ook foto's krijgen indien de hoeve nog te koop staat ?

    Mvg

    Chris DERUDDER

    chris@derudder.org

  • Esther & Peter

    zijn er foto's?

    waar ongeveer in Estland?

    prijs 30 ha grond?

    Esther & Peter

  • stef

    foto's zijn via email te verkrijgen

    de boerderij is gelegen tussen Võru en Valga in zuid-oost Estland

    De grond staat nu voor 50.000 euro te koop.

    groetjes

    stef

  • Hans Remmen

    Dag Stef

    Hier een berichje uit Frankrijk ,graag zou ik meer informatie ontvangen als de boerderij inmiddels nog niet is verkocht.

    Foto's zijn zeer welkom en wat meer informatie graag over de 7 gebouwen (functie en in welke staat verkeren ze) en de grond ?

    Met vriendelijke groeten

    Hans Remmen

  • stef

    Verdere info is via email te verkrijgen

    je kunt mij mailen op: karulaswolftrail@hotmail.com

    boerderij is nog te koop

    gr

    stef

  • henny

    Hoi, mijn goede vriend Cyrill Gerichhausen is is bijzonder geinteresseerd en op dit moment in Letland.

    Zouden jullie misschien contact met hem op willen nemen?

    Zijn tel.nr is: 06-27482247.

    Met vriendelijke groet, Henny Kok