Beste Vlaams- Nederlands koppel,
N.a.v. jullie verkoop van de boerderij heeft een vriendin Henny voor mij, afgelopen week een berichtje op jullie prikbord geplaatst. Ik ben sinds 1 jaar weduwnaar (41 jaar) en heb in Venlo mijn appartement verkocht met de bedoeling om naar de Baltische Staten te emigreren. Vier jaar geleden ben ik verliefd geworden op deze drie landen toen mijn vrouw en ik per camper naar St. Petersburg zijn gereden. Dit was een prachtige reis die ik nu nog koester! Momenteel reis ik met mijn camper door Letland en ben dit weekend in Ventspils, circa 200km. ten Westen van Riga en vertrek volgende week richting Estland.
Heel graag zou ik telefonisch contact met jullie willen opnemen om evt. langs te komen. Helaas heb ik geen e mail adres maar kunnen jullie wel mijn vriend Ge Peeters, hij die dit bericht heeft geplaatst, e mailen, als contactpersoon. Mijn telefoonnummer is: 0031- 627. 48. 22. 47. Ook is het mogelijk om een e mail naar de camping teversturen:
camping@ventspils.lv. O.v.v. Guest Cyrill Gerichhausen, mobilhome place nr. 2
Ik ben erg enthousiast over jullie aanbod en vraagprijs en zou graag langs willen komen.
Met vriendelijke groet: Cyrill Gerichhausen