Leo is star en dit houdt al 10 jaar alles en iedereen tegen.
Zelfvoorzienend leven is al lang een droom voor mij, maar binnen Nederland is dat lastig (met als zijn regeltjes, hoge grondprijzen, etc) en ik was (nog) niet bereid Nederland te verlaten. Nu voor het eerst heb ik het gevoel dat het belangrijker is dan wat dan ook, en zit ik rond te kijken naar mogelijkheden in het buitenland.
Ik ben benieuwd waar jullie naar op zoek zijn, wat voor type mensen, wat jullie verwachten van mensen (geld heb ik niet), etc.
Beste,
Oosterwold ligt bij Almere in de flevopolder, nu nog deen grootschalig agrarisch gebeid dat de komende 20 jaar door mensen zelf ontwikkeld wordt tot een zelfvoorzienend gebied met stadslandbouw en andere bedrijvigheid. De overheid laat de burger en de ondernemer bijna geheel vrij in wat hij/zij daar wil.
Zie ook: http://www.youtube.com/watch?v=NSwtduhoHOU
Misschien iets voor jullie om je bij ons aan te sluiten?
Groet
Hadewych Tulkens en Bart Corduwener
m. 06 2458 1998
Hallo Leo,
Je berichten zijn inmiddels een paar jaar oud maar hopelijk kijk je nog eens op dit prikbord. Van je site heb ik bijna alles gelezen en ik vind het helemaal niet sektarisch. Is ook iets waar ik allergisch voor ben maar kon dat niet terug vinden. Sterker nog, als ik dit lees zou ik me zo willen aansluiten!!
groene groetjes, Mariska
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?