Een kans om naar eigen smaak je huis te bouwen/uit te breiden en eigen groenten te verbouwen. Rustig maar niet afgelegen. Prachtige gelegenheid om een duurzame levensstijl te leiden.

Vraagprijs: 74.000 euro

Finca van 37.000 m2 met zwembad en met 3 natuurlijke waterbronnen. Twee van hen reeds met een pomp. Er staat al een klein huis (36m2) wat men kan uitbreiden of je kunt ook een groter huis bouwen op de grond. Er is al een zwembad aangelegd van 25000 liter. Het gebied ligt dichtbij het ​​kleine dorpje Araya en 7 km van een (groter) dorp l'Alcora, in Castellon Province. Ongeveer 45 km van de mediterrane kust. Vanaf het perceel kunt u de zee zien. Elektriciteitsaansluiting is aanwezig.

Er loopt een beekje over het landgoed (bijna het hele jaar door) en de boomgaard / bomen en groenten worden gevoed met eigen bronwater dat wordt opgevangen in een grote waterreservoir van 100.000 liter. Het land is organisch onderhouden en is omringd door dennenbomen.

Dit stuk grond is van een vriend van mij. Ik woon in de buurt van het stuk grond en ken de omgeving goed. Het is direct van hem te koop, maar ik kan natuurlijk wel als “vertaler” helpen, mocht dat nodig zijn :)