zelfvoorzienend leven

  • Mareç

    Hallo,

    ik ben al heel veel jaar wanhopig op zoek naar een stukje grond in de natuur om - desnoods in een hut of pipowagentje - zelfvoorzienend te leven

    ik zoek een plek weg van de bewoonde wereld, liefst in of langs een bos met toegang tot water en ruimte voor een moestuintje

    al 20 jaar leef ik in de WAO vanwege chronisch ziek zijn

    ik heb het absolute bankroet jaren geleden al beleefd en leef al eindeloos lang ver onder de armoedegrens

    het is sinds de crisis alleen maar erger geworden en momenteel, sinds het nieuwe kabinet bezig is met slopen, volstrekt onleefbaar geworden

    ik ben aan het einde van mn latijn, ten einde raad, wanhopig en compleet radeloos

    overal waar ik kijk en zoek gaat het alleen maar om geldklopperij, om winst maken en mensen die slaatjes willen slaan uit andermans ellende

    desondanks blijf ik geloven dat er plekken zijn en mensen zijn die wat ruimte over hebben en het prima vinden om een stukje daarvan ter beschikking te stellen

    het maakt me niet uit in welk land het is, zolang het maar niet zuidelijker van Nederland ligt want ik kan slecht (niet) tegen de hitte

    Scandinavië, Duitsland, Ierland, Schotland zijn allemaal prima opties wat mij betreft

    eventuele toegang tot beperkte stroom is niet persé een probleem (welkom)

    ik hoop oprecht dat er nog wat goede mensen rondlopen die hier iets mee kunnen

    zou graag met gelijkdenkenden eventueel samen ook iets opzetten, mits ieder zn eigen privacy heeft

    reacties heel hartelijk welkom!

    oprechte groet,

    Mareç

  • Xdream

    Hallo Marec ,

    neem eens contact met mij op , stefanna@telenet.be..

    greetz

  • Mareç

    hi Stef/ANna

    bij deze gemaild -

    groetjes,

    Mareç

  • Jael

    Hallo,

    toen ik uw advertentie las,dacht ik,die had ik geschreven kunnen hebben!

    Bent u al een stukje verder dan ik,omdat dit dus ook mijn wensen zijn?

    Oostenrijk,Schweiz,lijkt u dat niet ook iets?

    Weet ja niet of het nog actueel is.bij u,als ja misschien kunt u eens een berichtje sturen.

    Met vriendelijke groeten:WIJ

  • Jael

    ps mijn mail-adress:j.d.sanchez@live.nl