Hallo,
ik ben al heel veel jaar wanhopig op zoek naar een stukje grond in de natuur om - desnoods in een hut of pipowagentje - zelfvoorzienend te leven
ik zoek een plek weg van de bewoonde wereld, liefst in of langs een bos met toegang tot water en ruimte voor een moestuintje
al 20 jaar leef ik in de WAO vanwege chronisch ziek zijn
ik heb het absolute bankroet jaren geleden al beleefd en leef al eindeloos lang ver onder de armoedegrens
het is sinds de crisis alleen maar erger geworden en momenteel, sinds het nieuwe kabinet bezig is met slopen, volstrekt onleefbaar geworden
ik ben aan het einde van mn latijn, ten einde raad, wanhopig en compleet radeloos
overal waar ik kijk en zoek gaat het alleen maar om geldklopperij, om winst maken en mensen die slaatjes willen slaan uit andermans ellende
desondanks blijf ik geloven dat er plekken zijn en mensen zijn die wat ruimte over hebben en het prima vinden om een stukje daarvan ter beschikking te stellen
het maakt me niet uit in welk land het is, zolang het maar niet zuidelijker van Nederland ligt want ik kan slecht (niet) tegen de hitte
Scandinavië, Duitsland, Ierland, Schotland zijn allemaal prima opties wat mij betreft
eventuele toegang tot beperkte stroom is niet persé een probleem (welkom)
ik hoop oprecht dat er nog wat goede mensen rondlopen die hier iets mee kunnen
zou graag met gelijkdenkenden eventueel samen ook iets opzetten, mits ieder zn eigen privacy heeft
reacties heel hartelijk welkom!
oprechte groet,
Mareç