Jongen 29 jaar met 16 hectare grond in Frankrijk Zoekt Mensen

  • Djurre

    Ik ben een jongen van 29 jaar en woon in Midden-Frankrijk op 16 hectare grond.

    Ik zoek mensen die willen mee helpen of eventueel samen iets willen opstarten en ook Ecologisch willen leven, biologische groente en fruit willen telen, met paarden willen werken, dieren willen houden, ecologisch willen bouwen, peace, love, harmonie en nog 101 leuke dingen willen.

    Ben van alles aan het doen en druk bezig om een paradijsje te bouwen.

    Wie wil ook,

    Mail mij dan naar vrijlevenlove@hotmail.com

  • willem

    Hoi Djurre, ik ben wel op zoek om samen met anderen iets zelfvoorzienends te beginnen.

    Ik zou graag met je in kontakt komen om met elkaar van gedachten te wisselen om 'ns te zien of we samen iets kunnen creëeren.

    Grotejes Willem

  • Mariska

    Hallo Djurre,

    Wat een geweldig en mooi alternatief!

    helaas kan ik niet weg uit NL, gebonden aan een koopwoning…gggrrr

    Maar wel op zoek naar een vakantieadresje om in de zomer evt mee te helpen en dingen te leren, tegen kost en inwoning. heb je ruimte/kamers voor ‘ecotoeristen ’ ?

  • Djurre

    Hoi Mariska,

    Leuk dat je reageerd op mijn advertentie, koopwoning kan je altijd verkopen.

    Ben nu bezig met plek te maken voor mensen, je bent welkom hoor.

    Iedergeval hoor graag van je, misschien kunnen bellen en idieen uitwisselen of wat voor elkaar betekenen.

    Groetjes,

    Djurre,

    vrijlevenlove@hotmail.com

  • Emma

    Hoi Djurre,

    ik las je oproep en het klinkt als muziek in de oren… heb je ook een mailtje gestuurd , wellicht heb je geen dagelijks toegang tot internet…

    ik hoor heel graag van je binnenkort. Succes en wat een prachtig initiatief!

    Lieve groet Emma

  • Carmin

    Hallo Djurre,

    Dit klinkt echt heel erg mooi, ik ben een vrouw van 29 met een zoontje van 3 en ik speel al langere tijd met het idee na het buitenland te vertrekken en zelfvoorzienend te leven.

    Zou je mij wat meer kunnen vertellen na wat voor mensen je opzoek bent?

    heb je misschien ook foto's ?

    Vriendelijke groet,

    carmin

  • steven

    Hallo Djurre ,

    Wij zijn een gezin met 2 kindjes die ook volledig van levensstijl willen veranderen daarom mijn vraag ben je nog op zoek naar mensen indien mogelijk zouden wij graag aansluiten.

    Heb zelf veel ervaring met de natuur..

    Hopend op een reply , xdream310@gmail.com

    Groeten

  • Lies Lameijer

    Hoi Djurre,

    Ben een gescheiden vrouw van 61 jaar en zit er al een paar jaar over te denken naar het buitenland te gaan en zelfvoorzienend te leven. Heb je daar een huisje of een nadere ruimte om te leven met meerdere mensen of moet je eerst in een tent of zo wonen? groetjes Lies

  • Harold

    hoi Djurre , ben meubelmaker/ vormgever en zit al tijden met deze wens om autarkisch te gaan leven.

    Kun je aangeven waar en hoe je zit….ik zou graag een kijkje komen nemen als je dat tenminste op prijs stelt.

    Ik ben 2 jaar geleden al bij Sander en Marie-Jozee geweest….prachtig.

    Als k kom dan met mn campertje …maar ik hoor je eerst graag, hoi

  • Xdream

    Lies Lameijer Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi Djurre,

    > Ben een gescheiden vrouw van 61 jaar en zit er al

    > een paar jaar over te denken naar het buitenland

    > te gaan en zelfvoorzienend te leven. Heb je daar

    > een huisje of een nadere ruimte om te leven met

    > meerdere mensen of moet je eerst in een tent of zo

    > wonen? groetjes Lies

    Hallo Lies ,

    Kun je mij even uitleggen via mail naar wat je op zoek bent wij zijn een gezin die ook nog mensen zoeken..

    stef.anna02@yahoo.com