Paarden en ezelopvang Ezelbrug in Hongarije is op zoek naar een medebewoner/ster met grote affiniteit voor zelfvoorzienend leven en dieren.Ik heb een dorpsboerderij met een grote lap grond,er is de mogelijkheid om een caravan o.i.d te plaatsen.Ik zoek iemand die het prettig vindt om samen het zelfvoorzienend leven te ervaren,maar ook van rust en privacy houdt.Dus spreekt het je aan om je eigen woonruimte te hebben op een prachtige plek,maar toch samen zelvoorzienend te leven,reageer dan per email:ezelbrug@gmail.com

Of bekijk mijn website en blog www.ezelbrug.eu.Ik leef bijna geheel zelfvoorzienend.Ook mensen die het zelfvoorzienend leven gedurende een aantal maanden willen ervaren kunnen reageren.We delen de kosten van het wonen en de maaltijden.Hier worden van te voren duidelijke afspraken over gemaakt.Een aantal zaken met betrekking tot zelfvoorzienend leven,waar ik mij mee bezig houdt zijn:

-Het fokken van Mangalica varkens,een typisch Hongaars ras ook wel wolvarken genoemd

-Het bouwen met leem op de traditionele Hongaarse wijze

-Diverse groententuinen met verschillende teeltwijzes aangaande grond,bemesting etc.

-De inmaak,waarbij divers methodes worden toegepast zoals pekelen,roken,drogen en inmaken in glas en houten vaten

-Het maken van wijn van eigen druiven.En diverse vruchtensappen en siropen

ezelbrug@gmail.com

groet,

Marjo