Hoi Jason,
Lees net je oproep over het bouwen van een earthlodge. Zelf zou ik graag een earthship, of een op de principes van een earthship gebouwd huis, bouwen. Ik ben heel benieuwd hoe je project tot nu toe verloopt en het lijkt me ook leuk om informatie uit te wisselen. Ik zit zelf nog in de beginfase. Mijn wens is om ergens in noord spanje een earth-house te bouwen en dat uit te bouwen tot eco-center. Zelfvoorzienend te leven, maar ook tot inspiratie van anderen te kunnen zijn. Dus workshops, wandeltochten, retraites, cursussen etc. aan te bieden.Afgelopen zomer zijn we met een groep van 6 mensen een week naar Zweden verkast om iemand te helpen met het bouwen van een earthship, dat was een hele mooie en leerzame ervaring. Hierdoor ben ik bijv. gaan beseffen dat een dergelijk project niet van de grond kan komen zonder de hulp van anderen. Samen staan we nou eenmaal sterker. Daarom zou ik ook graag meehelpen bouwen aan je earthlodge. Je kan me mailen op postbushenk at gmail.com
verder wil ik iedereen die dit leest en zoiets heeft van: “daar wil ik graag meer over weten” ook van harte uitnodigen mij een mailtje te sturen. Ook goede tips zijn van harte welkom!
groet, Henk