Leven van het land

  • dezevenkruiden

    verouderde informatie verwijderd

  • Hans

    Zou graag meer weten waar ik dat boek kan kopen ????

    Wand ik loop al effen met de zelfde plannen

    Gr Hans

  • dezevenkruiden

    Beste Hans

    In het Nederlands kan ik het zo vlug niet vinden, behalve bij Bol, maar zeer prijzig. Misschien heb je wat aan deze link, waarin men melding maakt van een downloadbare PDF-versie:link . Bij de Slegte zou je ook eens kunnen proberen.

  • Irene

    Beste mensen,

    Dit boek is oa bij selexys te bestellen. Het is opnieuw uitgebracht, met extra toevoegingen, door John Semour. Er zijn waarschijnlijk nog wel meer plekken waar het te koop is. Wellicht heeft de permacultuurshop (zie http://www.permacultuur.nu/) het ook te koop.

    Gr, Irene

  • leo oord

    Voor iedereen die één van die ambachtelijke activiteiten wil invullen in een ecodorp; kijk eens op www.fortunaverde.eu

    Wij zoeken mensen die snappen dat er grond en woning moeten worden aangekocht. Dat je ook een jaar (minstens) nodig hebt om je ding te ontwikkelen voordat je er wat geld mee kunt verdienen en dat je ook moet investeren in de gereedschappen van je ambacht.

    Mensen die dat snappen en graag een deel vrijheid durven inruilen tegen bestaanszekerheid en samenlevingsvreugde zijn welkom om te reageren.

    Een vriendelijke groet Léo

    Via post peak living kun je een engelstalige pdf downloaden (printen) met daarin ook een heleboel info over overlevingstechnieken en ambachtelijk produceren.

  • elly

    Hans Schreef:

    ——————————————————-

    > Zou graag meer weten waar ik dat boek kan kopen

    > ????

    > Wand ik loop al effen met de zelfde plannen

    >

    >

    >

    > Gr Hans

  • elly

    Hallo Hans, Ik heb dit boek te koop

    Graag je reactie

    Groetjes, Elly

  • edwin Bot

    Hoi Elly,

    Heb jij het boek nog te koop, en zo ja wat moet je er voor hebben?

    Mvg. Edwin

    edwin@xlcatering.nl

  • ruud trendy-ls@planet.nl

    Hallo allemaal. Heb 3 ! boeken liggen van Jhon Seymour leven van het land misschien iemand intresse graag via prive mail : trendy-ls@planet.nl

  • MANES

    Ik ben op zoek naar het volgende boek,“ leven van het land” van John Seymour.Kan iemand mij helpen?