Wonen (tijdelijk) op de Zomerhoeve

  • PmP

    Wonen (tijdelijk) op de Zomerhoeve

    Voor degenen die even iets anders wil , een andere omgeving .

    Je kan hier uitrusten of juist mee draaien in het buiten leven en met de paarden werken en deze ook verzorgen.

    Of binnen gebruik maken van de werkplaats.

    Ook voor mensen die willen nadenken of dingen moeten uitwerken is dit een fijne plek je kan ook

    Ook kun je je terug trekken op de ruime kamer ,waar een houtkachels staat en een mooi uitzicht is op oude eiken bomen .

    Het gaat om de ruimte boven het voorhuis.

    Woonoppervlak is 36m +12m vide open keukentje,

    verder zijn douche en toilet en grote keuken op de beneden verdieping te delen met de medebewoners.

    Je kan met ons ons mee eten

    Wij eten Bourgondisch maar zeker ook vegetarisch

    Verder is er een grote moestuin en een grote werkplaats .

    waar je gebruik van kan maken

    De omgeving leent zich ook voor mooie wandelingen het is hier landelijk en ligt heuvelachtig

    De boerderij ligt op een historische plek bij grafheuvels.

    Prijs van dit alles in overleg .

    https://www.facebook.com/pages/Zomerhoeve/275446689228376

  • PaulvanBruggen@Gmail.com

    Beste PmP,

    Ik ben erg geinteresseerd in jullie ‘'advertentie’' een wil er graag meer over weten.

    Zouden jullie mij wat meer informatie kunnen sturen op dit mailadres: PaulvanBruggen@Gmail.com

    Met name over de kosten van dit alles. Ik ben namelijk 19 en nog thuiswonend, dus heb geen grote pot spaargeld waar ik gebruik van kan maken.

    Graag hoop ik iets van jullie te horen!

    Vriendelijke groet, Paul van Bruggen

  • caro matla

    Hallo, ik zou graag meer willen weten over of en hoe lang je kan verblijven op de Zomerhoeve en wat dat kost. En of dat iets voor mij is. Ik heb heel erg veel zin om mee te werken, buiten te zijn, van alles te doen en leren, ook met paarden. Ik denk aan eind 2014/begin 2015.

    Hartelijke groet

    Caro