Namasteji :

hoi, ik was hier een aantal maanden geleden ook wegens omstandig heden moest ik weer terug naar India en het duurde even voordat ik weer hier was..sorry hiervoor….. het idee blijft hetzelde …. een beetje India naar Europa brengen Spanje Portugal waar het maar fijn warm en groen is / blijft / vers water is ook van belang..ik denk aan een soort “ Farm Ashram combinatie ”met een leuk veg.restaurant erbij dus locatie is ook van belang… zit ik te ver weg dan komt er niemand many of my friends i.e. world travellers are now getting older / me too …. we need to create thé ultimate hangout - free from visas - and other kind of shit / so think Rainbow poeple / New age poeple etc.etc… coming together … lets start small - groeien kan altijd… zoek iemand met same same idea,s enz… veg.zijn is van belang en alcohol vrij zijn ook….. roken is o.k. after all we grew up on that one …. glaasje wijn is o.k. but there we draw thé line…..

kan dit verhaal erg lang maken / geen zin in…

wie weet een goed idee om samen te komen / wat te brain stormen

en dan met bijv. een auto of busje Europa intrekken en eens even gaan kijken wat er te doen is

daar wat van leren - en wie weet een plaats vinden om zelf iets te gaan doen / van de grond

uit opbouwen daar heb ik geen zin in - kost te veel tijd …. er is genoeg te koop of thé huur enz…

o.k. ik ben te bereiken op (thewelcomecentre@yahoo.com) ben nu in NL …with Love & Light

dus - Partner gezocht leeftijd sex enz onbelangrijk klein beetje cash hebben wel…. Namasteji.