Zelfvoorzienend leven

  • Sara

    Hallo,

    Ik (vr, 37) ben op zoek naar een plek om een huis of stuk land te kopen, en ik zit momenteel te denken aan Belgie (waar ik woon), Spanje, Bulgarije of Roemenië… Ik zou graag mensen ontmoeten die ook zelfvoorzienend willen leven, om tips/ info mee uit te wisselen en als het goed klikt misschien samen te reizen op zoek naar geschikte oorden. Ik moet er wel even bij zeggen denk ik dat ik geen mensen zoek die “spiritualiteit” erg belangrijk vinden.

    Sara

  • soami

    Hoi,

    ik sta of kom in de adv. net na die van jou - leuk..

    wie weet is contact maken een goed idee…. zo super spiritueel ben ik nou ook weer niet

    want dat is een privé bezigheid… not an 24 hour publieke aangelegenheid.. enz…

    ik ben zelf al 3 x in Spanje geweest erg leuk daar….en ook veel mogelijkheden.. ik ben nu in Amsterdam voor 1 maand

    daarna ga ik weer even terug naar india… het plan is om begin volgend jaar April weer terug te komen en om dan West Europa ingegaan

    om een plek te zoeken.. enz.

    dus…. mvg. Soami. my e mail = thewelcomecentre@yahoo.com.

  • maximusbulletwodka@hotmail.com

    Hoi ik weet niet waar je precies naar op zoek bent maar hier in Hongarije kan je al voor tussen 3 en 4 duizend euro minimum 2 hectare met boerderij kopen ik zelf wil een permacultuur fruit bos gaan aanleggen ik heb 2.5 hectare

    bij mij is alles in de buurt te koop iedereen verhuist naar Budapest

    Laat wat van je horen

    Groetjes Danny

  • joshi

    hallo.

    ik kan beamen dat Hongarije een beste bestemming is, ik heb er zelf ook een huis en ongeveer 2 hec grond

    een goed klimaat, met korte winters.

    en in sommige streken zijn de huizen echt spot goedkoop, en de grond is zeer vrucht baar.

  • leo99

    Ook in Roemenié is er voldoende te koop voor een leuke prijs. Wij hebben daar al jaren een huis in de regio rond Arad .Vooral op de dorpen leven de mensen dicht bij de natuur en voor een groot deel zelfvoorzienend met moestuin, boomgaard etc. Als je interesse hebt zou je kunnen kijken op google onder casa de vanzare romania , daar vind je van alles aan info.

  • evelien

    Hallo Sara,

    Ik ben 2 weken geleden in Bulgarije geweest om eens rond te kijken en het is zeker interessant; veel ruimte, goede grond, leuke huizen met grote tuinen vol met fruitbomen en erg goedkoop. Ik ga volgende maand weer die kant op om verder te kijken nu in de oostelijke Rhodopen. Zelf denk ik er aan om een soort natuur-, wandel- en dorpscentrum op te zetten en daarnaast zoveel mogelijk zelfvoorzienend te leven. Als je het leuk vindt kunnen we contact houden. Groet, Evelien

  • djurre

    Hallo Sara,

    Ik woon in Midden-Frankrijk en heb zelf 16 hectare grond en ben met allerlei dingen bezig.

    Ben bezig met ecologisch bouwen en zelfvoorzienend leven en ben ook op zoek naar mensen die ook zelfvoorzienend willen leven en info uitwisselen.

    Zoek ook mensen die mee willen helpen of samen met mij iets willen beginnen.

    Lijk me leuk van je te horen,

    Groetjes,

    Djurre

  • willem

    Hoi Sara,

    ik ben zelf ook op zoek naar mensen die samen iets zelfvoorzienends willen creëren.

    Ik zou graag in kontakt met je komen om 'ns samen wat te brainstormen.

    Groetjes Willem

  • anne-marion pothaar

    Heb ja zin om met mij mee te doen

    www.densbornerwassermuehle.de

    Vulkaaneifel 0049 6594-922831

  • Yael

    Hallo Sara,

    ik ben vrouw.55 jaar, en heb soortgelijke ideen en verlangens als jij. Aangezien je bericht alvan een tijd geleden is, ben ik benieuwd of je vorderingen hebt gemaakt. Misschien kunnen we iets delen hierover. mail me aub. ;yaelguery@yahoo.co.uk