Herinnering: Aanbiedingen op de markt plaatsen!

  • zelfvoorzienend-leven

    Beste allemaal,

    Ik merk dat er steeds vaker verkoopberichten op het prikbord staan. Deze zullen weer allemaal worden verwijderd. Het prikbord is om te discussiëren, de markt is er voor de verkoop.

    Groetjes, Irene

    Beheerder Zelfvoorzienend-leven, Permacultuur

  • Justin

    Hoi,

    Sustainable living project

    Ik heb een stuk grond gekocht in het buitenland met daarop een landhuisje en een eigenwaterput,het is een erg mooi gebied en het perceel is ca 5000m2, het ligt erg mooi en er is veel natuur!

    De grond is leemgrond er groeien Acasia bomen! Ik ben voornemens een Aantal projecten hier te gaan uitvoeren en zoek hiervoor gelijkgezinden,mensen met bepaalde vaardigheden electricien,timmerman,metselaars,tuinman ect maar ook mensen met goede ideeen zijn welkom! Heb je bijvoorbeeld een architecten opleiding afgerond en wil je een ecologisch huis bouwen of denk aan eco lodges,ect Ik biedt ruimte voor eigen projecten! Er bevinden zich bouwvergunningen voor het stuk grond tm 1500 m2 op max 2 etages!

    Het project betaat uit het uitbouwen van het bestaande bouwwerk, funderingen bouwen,op een ecologische verantwoorde manier.

    Ik bied de mogelijkheid tot het geven van cursussen ecologisch bouwen,Leembouw,strobalenbouw,earthships (bouwen met recycling/aval

    zelfvoorzienend wonen,stoken op hout,verwarmen op houtkachel dmv eigen bronwater verwarming,vloerverwarming,zonneboilers,

    Het produceren van eigen geneesktachtig bronwater!

    Tevens wil ik een atlier bouwen voor kunstschilderen, beeldhouwen,muziek productie en andere culturele activiteiten!

    Er zijn mogelijkheden voor het opzetten van een biodynamisch geheel te denken aan een kas met wijnslakken (snailfarm) het opzetten van een wijngaard (merlot kleinschalig) en een biologische kruiden en groentetuin.Het bouwen van een tunni(houten bad)

    Er zijn vele mogelijkheden qua ligging voor activiteiten, te denken aan paardrijden,wandelen,jagen(er is zeer veel wild) thermale geneeskrachtige bronnen,culturele activiteiten( het bezoeken van de mooiste steden van Europa met alle denkbare musea en kunst ect),wijnproeverijen, koken met een leem oven en het bouwen van, truffels zoeken,boogschieten! Ballon vluchten

    fietstochten, mountainbiking,,kayakken, catamaran/zeilenEr zijn ook bergen op ca 2 a 3 uur rijden (ski en snowboarden)

    mocht dit hele verhaal aanspreken stuur dan een email

    naar flyingdutchman72@hotmail.com met een cv( ook bedrijven zijn welkom)

    We staan open voor ideeen!

    Met vriendelijke groet Justin (de avonturier)

  • walter

    Hoi allemaal,

    Ik ben de nieuwe beheerder van Zelfvoorzienend Leven Startpagina.

    Post gerust je vragen, ik hoop dat we terug wat reacties krijgen.

    Zal ik mijzelf voorstellen.

    Ik ben van beroep meubelrestaurateur en heb mijn ouderlijk huis verbouwd tot een ecologisch lage energie woning. We hebben ook een grote wilde tuin tegen het bos aan, dus we krijgen ook vaak bezoek van ree, everzwijn, marter, vos, konijn,…

    We hebben ook een wilde moestuin (beetje zoals permacultuur) en een vierkante meter tuin. De groenten die we niet zelf hebben, kopen we van de lokale bioboer.

    En mijn vrouw werkt voor de natuurvereniging Limburgs Landschap (België).

    www.limburgs-landschap.be

    Post was bewerkt op 05-03-2020 17:27 door walter