iets in Europa / Spanje... opzetten..

  • Paul

    Hi & Namaste,

    na het zien van de DVD “a New We” over div. leuke communities in Europa / heb ik eindelijk mijn “bestemming” gevonden namelijk: een juiste balans tussen thé Rainbow poeple and such ideas as helpx our whoofing……

    Ik heb veel in Asia gewoond (India)…daar nu klaar mee….. en, na wat rondreizen door Europa vind ik dat Spanje voor mij perfect is….fijn warm/de zee/en ja, toch ook wat goedkoper

    dan veel andere landen…al met al zeer o.k.

    Mijn idee is om zelf iets optezetten maar met een meer Spiritual Lounge / Meditation hangout /Yoga centre / Veg. Restaurant etc..etc… Look…!!!

    In het kort een plaats om: fijn te leven / fijn te eten / en om via div. activiteiten zoals bijv. Yoga / Meditation / Restaurant / a few rooms for rent etc.etc..

    ook nog eens een paar Euros verdiend kan worden…

    gezocht word dus :

    a - iemand met soort gelijk idee…

    b - die tijd heeft om samen met mij Europe (hoofdz.Spanje) ingegaan…

    c - net als ik een klein kapitaal heeft om dit ook te kunnen doen

    als er een leuke kans gevonden is die de juiste mogelijkheden geeft !!!

    d - ik ben zelf pure Veg. jij ook..? ..fijn.. een glaasje wijn is meer dan o.k.

    With Love P.

  • paulsoamidass@yahoo.com

    lijk mij een goed idee / hoe kan ik met jou hierover veder praaten …S.

  • perry

    Hello paul

    Ik ben bezig met het opzetten van een project op de canarische eilanden, mischien kan jouw project daar aansluiting bij vinden. mijn email is perry11220@hotmail.fr ..perry

  • albert

    wat dacht je van Portugal.Wij bezitten in hartje Portugal een voormalige boerderij met ong 10 Ha land.

    Op een gedeelte van het terrein zijn wij begonnen met de bouw van een aantal 6 persoons huisjes, Deze locatie is uitstekend geschikt voor bijv. permaculture en om zelfvoorzienend te gaan leven in bijvoorbeeld een community. We denken er aan om het geheel te verkopen of om zelf een soort community op te zetten met gelijkgestemden.Ons terrein grenst aan het natuurpark “Serra da Estrella”.

    voor meer info graag prive mailen.amruigrok@sapo.pt

  • HUISinZuidEuropa@hotmail.nl

    Beste Paul zag U oproep op zelfvoorzienend leven

    En ben benieuwd hoe het met U zoektocht is gaat ?

    ben zelf 37 jaar, en ook met een klein groepje bezig om volgend jaar of dat jaar daarop te vertrekken naar noord spanje of zuid frankrijk.

    Dus dat ligt op de lange termijn, we zijn met een vaste kern groepje van 4-7 mensen, die af en toe bijelkaar komt in nederland. om over onze ideeen te praten. en hopelijk begin volgend jaar gaan we dan samen kijken in noord spanje of we iets vinden voor ons gezamenlijks.

    Ben dus benieuwd of U ook iets te bieden heeft hebt, of wij elkaar kunnen helpen, met informatie delen….

    Met vriendelijke groeten, BENjamin Smit

    ps het ook een kleine facebook groep Emigreren groep 2012-2013 … van volgers…

    en heb zelf ook een klein huisje gekocht vorig jaar in oostenrijk en die nu verhuurd.

    woon even tijdelijk bij mijn ouders, werk hier soms 2 tot 3 maanden, en nu dus opzoek naar iets in het zuiden Ook.

    mijn email. is huisinzuideuropa@hotmail.nl