Autarkischwonen en earthship.startpagina.nl ter overname

  • zelfvoorzienend-leven

    Beste mensen,

    Ik moet door drukte stoppen met het beheer van twee van mijn startpagina's. Het gaat hierbij om autarkischwonen.startpagina.nl en earthship.startpagina.nl. Ik wil daarom via dit forum vragen of er mensen zijn met interesse in overname. Mensen die interesse hebben kunnen een mail sturen naar zelfvoorzienend-leven@startpagina.nl. Het beheer van de pagina's kost niet veel tijd, en is leuk om te doen. Hou er rekening mee dat de pagina's NIET commercieel zijn. De linken worden objectief gekozen en gratis geplaatst. Het is leuk om te doen, en als je er wat tijd in steekt kun je ook de extra diensten activeren, zoals het prikbord, de markt en de kalender.

    Als er mensen zijn met interesse in één van beide pagina's, of in beide pagina's, hoor ik het graag. Als je meer informatie wilt kan ik die ook geven uiteraard.

    Groetjes, Irene

  • pieter verbist

    beste

    ik kom net te lezen dat u stopt met het beheer van deze website, mocht u nog geen andere geinterreseerde gevonden hebben, ben ik zelf heel erg geinterreseerd om hieraan mee te helpen! ik heb zelf een architectenbureau te antwerpen en ben vanuit mijn bezorgheid omtrent ons leven, lefmilieu, moeder aarde heel erg bezit met me te verdiepen in geomantie, cradle to cradle architectuur, permacultuur (in de ruime betekenis) - het zou me daarom een uitdaging zijn om deze site steeds te actualiseren ifv mijn gedrevenheid !

    u kan me steeds mailen op pieter.verbist1@telenet.be of tel contacteren op 0032485061443

    mvrgr

    pieter verbist