Aangeboden: zelfvoorzienend leven in Frankrijk

  • Marieke

    Altijd al gedroomd van een plekje op het franse platteland, maar nooit de stap durven wagen of de middelen gehad? Nu is de kans voor je, wij zoeken namelijk iemand die op ons huis wil passen.

    Wij wonen op een lieflijk boerderijtje in de franse Limousin en omdat wij er vaak op uit willen trekken zoeken we iemand die op tuin, huis en paarden wil passen.

    Wij bieden in ruil daarvoor bieden wij onderdak in een leegstaand boerderijtje, met een mooi stukje grond erbij voor eigen paarden, geitjes of kippen.

    Volop mogelijkheden voor paardrijden, wandelen, ontspanning, bezinning, fietsen en zelfvoorzienend leven!

    Voor meer informatie en foto's, mail naar joyedevivre@yahoo.fr

    Groet uit het mooie frankrijk

    Marieke

  • Jason

    voor hoe lang is dit Marieke?

    groetjes, Jason

  • Armand

    Hoi Marieke,

    dit zou inderdaad mijn kans kunnen zijn, dit is inderdaad een droom die ik al een tijdje door mijn hoofd spookt. In mijn droom wil ik dan voor een deel zelfvoorzienend gaan leven. Als werk daarnaast (voor de nodige centjes) had ik dan in gedachten om op mensen hun vakantie woning te passen en de tuinen te onderhouden. Maar dit aanbod van jullie lijkt helemaal ideaal. Graag zou ik wat meer info en foto's van jullie ontvangen dan kunnen we later wel verder kijken. Wie weet? Of hebben jullie misschien al iemand gevonden?

    Groetjes Armand.

  • Marieke

    Met ingang van heden zoeken wij weer mensen die ons tweede huisje willen bewonen in ruil voor klussen / oppas op huis en dieren als wij op vakantie zijn! Bovendien hebben we een nieuwe website: www.joiedevivre.webklik.nl

  • maisondecampagne

    Hallo

    Woon al in de limousin en kijt me ook zowiezo leuk om in contact te komen met jullie, Zelfvoorzienend leven een breed begrip. Ben aan het brainstormen op een project,

    grtz

    Yohan

  • Edwin Bot

    Hoi Marieke,

    Ik las je bericht, en ben benieuwd of je nog iemand zocht, ik zit deze zomer 3 maanden in Frankrijk om meer vrijwilligerswerk te doen, vanaf week 29 zou het kunnen, ik wacht je bericht en info wel af, stuur ze maar gewoon naar edwin@xlcatering.nl

    groetjes

    Edwin

  • edith cammenga

    Geld jullie aanbod nog steeds

    mijn mail is e.cammenga@gmail.com

    Warme groet Edith Cammenga

  • Paul en Carin

    Hallo Yohan,

    Wij zijn op zoek naar een mogelijkheid om zelfvoorzienend te gaan leven.

    Met wat voor project ben jij bezig?

    vriendelijke groet,

    Paul en Carin

  • Lies Lameijer

    Hoi,

    Geld jullie aanbod nog. Ik ben gescheiden en wil eigenlijk al jaren naar het buitenland, liefst zo warm mogelijk (geintje).

    Ik zou het geweldig vinden om paarden etc. te verzorgen en eventueel mee te helpen in de huishouding en op te passen als jullie weg moeten. Ben niet zo jong meer, 61 jaar, maar ben niet hulpbehoevend en gek op dieren. Heb ook nog eens een tijdje op paardrijles gezeten. Ben er ook mee bezig om anders naar Portugal te gaan en vond ineens deze advertentie, al is hij niet meer zo recent, wilde toch een poging wagen.

    Met vriendelijke groeten,

    Lies Lameijer