Boerderij te koop in Hongarije,zelfvoorzienend!!Uitproberen?

  • vega

    Mijn boerderij staat te koop.Ik woon in een typisch Hongaars dorp.Ik leef zelfvoorzienend,maar ben weer toe aan een nieuwe uitdaging.De boerderij heeft veel stalruimte en bijna een halve hectare eigen grond.De boerderij kost 22.500€.Ik leef inmiddels bijna vier jaar zelfvoorzienend in Hongarije.Mochten er mensen zijn die het leuk vinden om deze manier van leven een tijdje uit te proberen,voordat ze zelf de stap maken en de boerderij willen kopen,dan kan dat bij mij.Je betaald alleen een kleine bijdrage voor het verblijf en de maaltijden.Verder zal ik je graag alles over deze manier van leven vertellen.Dus zijn jou sleutelwoorden:

    -Boerderij kopen

    -Zelfvoorzienend leven

    -biologisch eten

    -respect voor de natuur

    -consuminderen

    reageer dan via de email:ezelbrug@gmail.com

    groetjes,

    Joop

  • vega

    Nog even dit:

    Bellen kan ook tussen 18.00 en 20.00 op telefoonnummer:0036-82-372736

  • Hoekstra

    Hallo is deze advertentie nog geldig zoja ben ik zeer geinterreseert omdat ik droom ervan om zelfvoorziend te kunnen leven . Ben zelf vorig jaar begonnen met een moestuin en veel op het internet aan het zoeken naar dergelijke informatie en kwam nu deze advertentie tegen … dus als het nog geldig is wou ik graag informatie ivm ik ook 2 kleine honden heb (jack russels)

    Vriendelijke groetjes Hoekstra

  • HUISinZuidEuropa@hotmail.nl

    weet ook nog wel wat te koop in oostenrijk, voor u. misschien ook interessant…?

    Beste Hoekstra,

    Heb zelf ook wat in oostenrijk, 100 m2 huis (zen) en 700m2 land ongeveer voor 18.000 euro.

    Vriendelijke groeten BENjamin Smit

    vrijstaand, aan een klein beekje, bij een klein dorp op 50 meter. Noord oostenrijk.